Saturday, February 27, 2010




انتشار برگ سبز، CD سبز در حجره های بازار، کارخانه ها، اماکن عمومی و ... انتخابی مناسب و امن! ( پيرو پيام مهندس موسوی)



حجره های بازار انتخاب مناسب و امن: با ظاهری معمولی بعنوان خريد، پيام سبز خود را (هر گونه اعلاميه، پوستر، برگ سبز، CD سبز و ...) بين وسايل هر حجره گذاشته و به حجره بعدی برويم.


همه ما يک رسانه ايم: ما بايد مکانهايی از شهر رو که شلوغ هستند " همه اقشار" و بويژه دسترسِی شون به اطلاعات کمتره "اقشار مستضعف" جامعه رو از دروغها، دزديها، جنايات و تجاوزات کودتا چيان آگاه کنيم.


ما بايد اين مکانها رو تو ذهنمون داشته باشيم برای انتشار هر گونه اعلاميه، پوستر، برگ سبز، CD سبز، پول نويسی سبز و ... ميشه نمونه هايی از اين مکانها با دو صفت بالا رو فهرست کنيم:


- مکانهای خريد، حجره های بازار، کارخانه ها، ...

- وسايل نقليه عمومی: اتوبوس ها، مترو …

- مکان های تفريحی: پارکها، سينما، ...

- صندوق پستی خو نه ها، تلفنهای عمومی ...

و نظاير اينها در همه اين موارد حفظ امنيت از شروط اصليست، مثلا مراقب دوربين های مدار بسته در آسانسور ها باشيم.


اين اقدامات در مرکز و جنوب شهر حايز اهميت است چون پر جمعيت تر و دسترسی به اطلاعات و رسانه های آزاد محدود تر است.


دوستان هر گونه پيشنهاد و يا انتقادی داريد اعلام کنيد که به نقاط مشترکی برسيم که وارد عمل بشيم.



مهندس موسوی:


"بدون آگاهی گسترده در سطح جامعه، امکان تغییر وجود ندارد. افشاندن بذر آگاهی و گسترش آن به همه اقشار و همه نقاط کشور، تنها از طریق حضور خیابانی فراهم نمی آید، گرچه اجتماعات، حق مردم و یکی از امکانات آنها برای نیل به اهداف سیاسی، اجتماعی و فرهنگی آنهاست. مهم آن است که در چهارچوب «هر شهروند، یک رسانه»، هر علاقمند به جنبش سبز، راهی برای گسترش این آگاهی و تعمیق آن در میان همه اقشار و بویژه در اقشار مستضعف جامعه پیدا کند. گسترش اگاهی ها، استراتژی اصلی جنبش است."



متن کامل گفت و گوی سایت کلمه با میر حسین موسوی: (شنبه, ۸م اسفند, ۱۳۸۸)

گسترش آگاهی ها استراتژی اصلی جنبش سبز


No comments:

Post a Comment