Friday, March 26, 2010


اگر بالاياران (دوستان دستندرکار بالاترين) صلاح بدانند خيلی عالی می شود که به اين همايش جهانی بپيونديم و در ساعت 20:30 روز 27 مارس (شنبه - هفتم فروردین به وقت ايران) به مدت يک ساعت فعاليت سايت متوقف شود و تنها لوگويی با توضيح اين هدف به کاربرانی وارد شده به آدرس بالاترين نمايش داده شود.


این چهارمین سالی است که جهانیان در اعتراض به روند شتابناک جهان‌گرمایی و انتشار روزافزون گازهای گلخانه‌ای مخرب ریشه‌ی انسانی، می‌کوشند تا با یک حرکت نمادین و به مدت یک ساعت، در ساعت 20:30 روز 27 مارس (شنبه - هفتم فروردین) چراغ‌ها را خاموش کنند و حتی الامکان استفاده از هر وسيله برقی (بخصوص کامپيوتر و اينترنت) را متوقف سازند.


ای سبزهای ايران زمين، بياييد با يک تير دو نشان بزنيم: با پيوستن به حاميان سبز کره زمين در 7 فروردين، هم اتحادمان را با بشر دوستان و پيروان طبيعت و صلح جهانی نشان بدهيم و همچنين اتحاد خودمان و تعداد سبزهای ايران را (که بيشماريم) با زدن رکورد به عنوان اولين کشور حامی کره زمين به نمايش جهانيان بگذاريم.


اين حمايت از سیدنی شروع شد و آرام آرام تمامی کره‌ی زمین را درنوردید. در سال نخست، حدود 2 میلیون نفر از مردم سیدنی با این ابتکار همراهی کرده و منازل خویش را خاموش نگه داشتند در سال دوم (2008)، 50 میلیون نفر از مردمان 35 کشور دنیا به این اعتراض خاموش پیوستند و در سال 2009، بیش از 4 هزار شهر از 88 کشور جهان در این همایش تاريک سبزرنگ شرکت کردند. اینک در 27 مارس 2010 همه منتظرند تا ببینند، میزان استقبال از این ابتکار سبز تا چه اندازه گسترش خواهد یافت.


هر کجا که هستيد: مغازه، شرکت، سالن، باشگاه، خونه و ...


وعده ما خاموشی یک ساعته، ساعت 20:30 روز شنبه -7 فروردین (به وقت محلی)


با تشکر از دوست عزيز برای انتشار خبر



No comments:

Post a Comment